Search This Blog

Perhatian: Kepada para pembeli semua, pastikan anda menghubungi kami terlebih dahulu sebelum membuat sebarang deposit/pembayaran penuh untuk memastikan stok barangan yang dibeli masih ada. Juga kepada yang telah membuat bayaran, sila maklumkan kepada kami untuk mengelakkan kekeliruan.

Kepada yang ingin membatalkan order, sila maklumkan juga. Do consider our time and effort.

Sekian, harap maklum.

Thursday 7 July 2011

Stok Philips Avent, Marks & Spencer, Early Days








Salam,

Alhamdulillah...semua barang-barang kami sudah sampai dengan selamat. Insya-Allah bermula esok, tempahan yang dibuat para pembeli akan dipos... :)

Seperti yang dimaklumkan sebelum ini, kami turut menjual pakaian bayi seperti romper, sleepsuit, pyjama dan t-shirt pada harga yang amat berpatutan. Shower gel Marks & Spencer pun ada, untuk kaum ibu / bakal ibu... boleh scroll ke bawah untuk melihat barangan tersebut.

Sekiranya ada barang-barang yang anda berminat, sila hubungi kami di 017-2218451 atau moms.paradise87@gmail.com.

Terima kasih buat semua para pembeli di atas sokongan anda... dan sekiranya ada kekurangan daripada kami, kami memohon maaf...

**Untuk makluman, semua barangan Philips Avent hampir habis. Yang tinggal, 1 Philips Avent Manual Breast Pump (PP), 2 Philips Avent Single Electric Breast Pump, Microwave Sterilizer, 9 oz PES bottles (pack of 2).

0 comments:

Post a Comment

Please click OLDER POST for more items. :)